Programa Forever F15

  • Pradėkime nuo pradžių.

    Tikrai ne kartą rašėme apie nuostabią organizmo valymo programą Clean9. Priminsiu, jog ši programa pirmiausia skirta mūsų organizmo išvalymui, toksinų šalinimui. Todėl kviečiu į ją pažiūrėti kaip į naujo, sveikesnio gyvenimo etapo pradžią. Ir tik paskui – svorio mažinimo programą.

    Tai 9 dienų programa, kuomet Jūs išmokstate reguliariai maitintis, išgerti daugiau vandens, pasirinkti sveikesnį maistą. Po šių 9 dienų sumažėja Jūsų apimtys, jaučiatės lengvesni, turite daugiau energijos. Viskas išties puiku, tačiau...

    Mūsų įpročiai formuojasi mažiausiai 21 dieną. Todėl po programos Clean9 dar pakankamai sunku išlaikyti tai, ką naujo išmokote.

    Štai čia į pagalbą atskuba atnaujinta ir pagal naujausias mitybos reko- mendacijas sukurta programa F15. 

     

    Kas yra F15?

    Tai 15 dienų Forever produktų rinkinys ir mitybos planas Jūsų įpro- čiams įtvirtinti. Tai tęstinumas – Jūsų sveikesnio gyvenimo link. 

    Bukletas „F15 pradedantiems“ >>> http://gallery.foreverliving.com/gallery/LTU/download/distrib/LTU/F15_pradedantiems_LT_2016.pdf <<<

    Kaip naudotis programa F15?

    Programa F15 tikrai ypatinga, labai gerai apgalvota. Todėl pažintį su ja rekomenduoju pradėti nuo bukleto. Bet bukletu jį vadinti per kuklu – tai visas informacinis gidas, kuriame Jūs rasite ne tik produktų vartojimo planą, bet ir mitybos rekomendacijas, kokteilių ir patiekalų recep- tus ir begalę kitokios itin naudingos informacijos. Štai pavyzdžiui, kodėl verta valgyti pusryčius, kodėl svorio reguliavimui reikalingi baltymai, kodėl reikia gerti daugiau vandens ir kodėl mums reikalingas sportas.

    Tad įsigiję šį rinkinį, PIRMIAUSIA perskaitykite (ir kelis kartus!) bukletą. Tai išsamus gidas, padėsiantis Jums sėkmingai laikytis programos ir pasiekti geresnių rezultatų.

     

    Kodėl mums reikia laikytis šios programos?

    Kompanija Forever ne be reikalo atnaujino šią programą. Žmonių mitybos ir judėjimo įpročiai keičiasi labai greitai. Mus vis labiau įtraukia veikla, kurioje yra mažai judesio. Mes labai daug laiko praleidžiame sėdėdami – automobiliuose, darbe, namie.

    Deja, teks Jus šiek tiek nuvilti – šioje programoje nemaža dalis yra skiriama judėjimo skatinimui. Taigi, neužteks tik pakeisti mitybą, reikės dar ir pajudėti.

    Neišsigąskite – niekas Jūsų nepradės ruošti profesionaliu sportininku (nors reklaminiuose bukletuose raumeningi kūnai tarsi tai patvirtina), tiesiog padės Jums į savo gyvenimą sugrąžinti judėjimą. Nes jis yra būtinas, norint išlikti sveikiems.

    Žmogus yra sutvertas judėti. Kai mes to nedarome, mūsų raumenys ima plonėti, praranda tonusą. Dėl to mes daromės mažiau dėmesingi, esame apsnūdę ir tingesni. O čia jau prasideda tiesus kelias į svorio kaupimą. Pridėkime vis prastėjančią mitybą ir... prašome – kelis (o paskui ir keliolika) nereikalingų kilogramų jau turime. Ką tada darome? 

    Ogi griebiamės visagalės dietos! Jų tiesiog knibždėte knibžda visas platusis internetas. Ir jei mes norime greito rezultato, tikrai vienos ar kitos griebiamės.

    Ir vėl: dietų „pagalba“ lieknėjame savo raumenų sąskaita ir toliau klimpstam į blogų įpročių liūną. Vėl keli papildomi kilogramai ir ... nesibaigiantis ratas.

     

    Kada reikėtų susirūpinti?

    Dažniausiai mes susirūpiname, kai svarstyklės rodo per didelį svorį. Gerai žinome tokią ma- tavimo sistemą kaip Kūno Masės Indeksas. (Kūno svoris padalinamas iš ūgio ir gaunamas atitinkamas skaitmuo parodo, ar ne per daug svorio esame prikaupę.) Šis skaičiavimas pa- remtas svorio kontrole. Ir tai nėra visiškai tikslus matavimas.

    Kodėl? Nes riebalai yra lengvesni už raumenis ir, pakaupę riebaliukų, dažnai sveriame ne tiek ir daug. O riebalai mums nereikalingi. Ypač kenkia sveikatai visceraliniai (vidiniai) riebalai. Jie kaupiasi išskirtinai pilvo srityje ir yra kur kas pavojingesni sveikatai nei poodiniai riebalai (pasiskirstę visame kūne, po oda). Vidiniai riebalai gali spausti organus, kraujagysles, trikdyti vidinių organų funkcijas bei miegą. 

    Taigi, sverti galite nedaug, bet Jūsų atsikišęs pilvukas išduoda, kad reikalai yra prasti. Kaip sužinoti, ar tikrai turite vidinių riebalų? Pasinaudokite šia formule: liemens apimtį padalinkite iš klubų apimties. Susirūpinti reikėtų, jei gautas skaičius vyrams yra didesnis nei 1, moterims – didesnis nei 0,85. Tiksliausiai vidinius riebalus nustato specialūs prietaisai. 

    Gera žinia yra ta, kad vidiniai riebalai ne tik lengvai kaupiasi, bet yra lengvai „sudeginami“. Mūsų darbas – keičiant mitybą, mažinti kalorijų skaičių ir gerinant judesius, grąžinti raumenims tonusą.

    Štai to mus ir moko programa F15

    >>> https://www.aloe24.lt/f15-pradedantiems-rinkinys-su-lite-ultra-vanilla  <<<

    F15 – tai didelė pagalba kiekvienam: išmokime prižiūrėti ir mylėti save ir mūsų kūnas mums padėkos, apdovanodamas sveikata.

     

    Manager aušra Žvinklienė 

    FOREVER | 2017 m. balandis